Monday, February 20, 2012

bagaimana Beauty dengan PREMIUM BEAUTIFUL



 
 
Sebut pasal corset mesti ramai wanita tercari-cari 
jenama apa patut mereka pilih.
Bila sebut je PREMIUM BEAUTIFUL
ramai wanita terpukau dan memuji si pemakainya..
Anda sangat bertuah kerana pilihan anda sangat tepat dan 
berbaloi-baloi dengan wang yang anda laburkan..

Mana taknya..cuba bayangkan dari pengalaman saya 
saje, pakai PB dari anak kedua hingga sekarang
nak masuk anak ke-5, maintain je..
Kadang-kadang terfikir alangkah bertuahnya 
kalau sejak dari anak dara saya dah temui PB..
sure efek berganda ganda kan..

Tapi peliknya..walaupun saya pakai dari
anak kedua, tapi sampai sekarang langsung tak risau..
pasang aje PB di badan
yang gelebeh terus kembali terbentuk, 
yang bertingkat-tingkat terus rata,
lemak-lemak tersembul terus tersembunyi,
yang lebar kembali terletak di tempat asalnya,
yang leper kembali mantop terus ada shape..
bonus bila saya makan bersama sama lactolite
masalah gelebeh, bertingkat, berlemak, melebar ataupun
meleper hilang serta-merta..ini memang
eksperimen yang saya buat pada diri sendiri
tak percaya cuba lah..
Kalau anda konsisten seperti saya cakap insyallah
jgn risau mesti anda dapat punya..


hah..kan saya dah bagitau..
memang automatik anda akan nampak Beauty dengan PB ni
Tak percaya lagi? Anda mesti cuba rasai sendiri
benar atau tidak apa yang saya kata.
Call saya segera 019 3875021 sebelum anda menyesal
sebab anda tak rugi apa-apa pun
Saya pakaikan anda PERCUMA saje..
 
 
Mari saya terangkan..PB terdiri daripada 3 pieces yang berasingan, iaitu
 
 
Long Bra


  

Long Girdle
 
 

 
Waist Nipper


Alhamdulillah.. sampai sekarang masalah yang biasa saya hadapi iaitu
lengan ahli bina badan, pinggang melimpah keluar mahupun punggung yang melebar dapat saya atasi.
Berani untuk mencuba kerana ianya PERCUMA!! 
SET APPOINTMENT BERSAMA SAYA:
TEL: 019 3875021
EMAIL : merahitam_80@yahoo.com / tamasheta@gmail.com

selamat mencuba..



No comments:

Post a Comment